Zdravstveno svesni indijci sve više kupuju brendirano jestivo ulje i odbijaju da kupuju razna jestiva ulja koja se prodaju bez deklaracije u malim piljarnicama. Prema poslednjim podacima, kategorija jestivih ulja je pretekla segment mlečnih proizvoda i postala najveći prehrambeni segment u Indiji sa godišnjom stopom rasta od 25,6% i ukupnom vrednosću od USD 20 milijardi u 2017.g.
Ovo je prvi put da bilo koji prehrambeni sektor pakovane hrane dostigne vrednost od preko USD 20 milijardi. Mlečni proizvodi su drugi po veličini prehrambeni segment sa rastom od 16.5% i ukupnom vrednošću od USD 18,5 milijardi.
Segment prehrambenih proizvoda koji ubuhvata pirinač, testenine i nudle prošle godine dostigao je vrednost od USD 5,8 milijardi, što predstavlja rast od 23,6% na godišnjem nivou. Inače, segment jestivog ulja ima 30% udela na indijskom tržištu pakovane hrane vrednom USD 67,8 milijardi, dok segment koji ubuhvata pirinač, testenine i nudle ima tržišni udeo od 8,8%.
Povećanje svesti o bezbednosti prehrambenih proizvodima, kao i novi zakon koji ograničava usitnjenu preprodaju i nepoštenu trgovinsku praksu doprineli su ovom trendu. Segment proizvoda poput pirinča, testenina i nudli će do 2022.g. imati najveći prosečni godišnji rast od 12%, segment jutarnjih obroka od žitarica sa 10,6% dok će segment jestivog ulja imati zdravu stopu rasta od 9%.