Nemačka Folksvagen grupa potpisala je memorandum o razumevanju sa Tata Motors Ltd radi zajedničke proizvodnje komponenti i zajedničkim razvojem koncepta vozila za brendove Tata, VW i Škoda.
Indija je u samom centru najnovijeg globalnog prestrojavanja u automobilskoj industriji, posebno nakon što su u februaru japanski proizvođači automobila Tojota i Suzuki najavili planove za zajedničko poslovno partnerstvo u oblasti razvoja „zelenih“ automobila, bezbednosnih sistema, IT rešenja, proizvoda i komponenti. Firma Tojota je takođe vlasnik brenda Daihatsu Motor Co. koji je poznat po malim gradskim automobilima. Daihatsu planira da od 2019.g. ponudi svoja vozila na indijskom tržištu.
Vodeće kompanije poput firmi Tojota, VW, General Motors i Ford nemaju značajnu prisutnost u Indiji, a procenjuje se da će se lokalno tržište učetvorostručiti do 2026.godine sa sadašnjih 3,2 miliona vozila na ukupno 13,4 miliona vozila. Ova procena se bazira na pretpostavci da će u Indiji prosečna stopa ekonomskog rasta biti oko 7,5% godišnje.
Ukoliko se procena ostvari, Indija bi postala drugo najveće svetsko tržište odmah iza Kine. U fiskalnoj godini od aprila 2016. do februara 2017.g., Tojota, Folksvagen, GM i Ford prodali su u Indiji 282 hiljade vozila, što je oko 10% od ukupne prodaje na kome Suzuki predvodi sa oko 47% udela.
Dinamika promena u auto industriji doveli su do toga da su firme pod ogromnim pritiskom regulatornih tela širom sveta u vezi sa bezbednosti i emisijom vozila, a ujedno nove tehnologije autonomnih ekonomičnih vozila, poput kompanije Tesla, prete da poremete postojeći model poslovanja u auto industriji. Usred takvog scenarija, poslovna povezivanja poput Tata-VW ili Suzuki-Tojota su svakako obostrano korisna.