Mešavina izdašnih investicija i brzog razvoja pretvorila je Indiju u svojevrsnu laboratoriju u kojoj se oblikuju ideje i proizvodi koji će dominirati internetom i izvan indijskih granica.
„Što je Indije tiče, budućnost je već počela“, kaže Ankhi Das, jedna od Facebookovih direktora za jugoistočnu Aziju. U poslednje vreme bilo je više proizvoda označenih kao „prvi u Indiji“, koji su u međuvremenu plasirani i na druga tržišta.
Uber je lansirao „light“ verziju svoje aplikacije za indijske korisnike koji nemaju pristup brzom internetu, dok je aplikacija za upoznavanje Tinder upravo u Indiji ponudio funkciju koja ženama omogućava da bolje kontrolišu započinjanje komunikacije. Obe kompanije planiraju da prošire ove novitete i na druga tržišta.
Facebook već godinama koristi Indiju kao poligon za ispitivanje novih funkcija. Tako je još 2011. predstavio verziju svoje stranice dostupnu i na običnim mobilnim telefonima.
„Indija je naš prioritet. Uvek je bila u središtu naših interesa“, naglasila je Ankhi Das.