U 2003.g. fima „Reliance India Mobile“ u vlasništvu Mukeš Ambanija napravila je pometnju na tržištu mobilne telefonije akcijom „monsunske uzbune“ kada je na tržištu ponudila mobilni telefon i SIM karticu za 501 rupi.
Tadašnji mobilni operateri morali su veoma da se potrude da zadrže svoje klijente, pale su cene usluga i uređaja, razbijene su klasne barijere i mobilna telefonija je postala dostupna milionima građana. Danas, uz strategiju da pozivi više neće biti osnovni izvor prihoda, već prenos podataka, sličan cenovni rat je neizbežan.
Indijska firma sada izlazi sa novom akcijom „Reliance Jio“ koja nudi besplatne pozive i prenos podataka po veoma konkurentnim cenama. Strategija je slična onoj od pre 13 godina, firma polaže nadu da je budućnost u prenosu podataka i zato nudi besplatne pozive. Konkurencija će svakako opet morati da snizi cene i ponudi slične pakete
koji će uključivati besplatne pozive i određeni nivo prenosa podataka za fiksnu cenu, u odnosu na raznolike ponude koje su trenutno na tržištu.