Problematika regulacije veoma je važna za indijsko digitalno tržište, koje je umnogome profitiralo zbog odluke Kine da svoje korisnike interneta ne prepusti globalnom tržištu.
Google i Facebook nemaju pristup do 800 miliona korisnika interneta u Kini, pa su zato ušli u velike investicije u Indiji. Kineske su kompanije iskoristile svoju priliku na otvorenom indijskom tržištu, tako što su investirale u indijske start-up-ove i upustile se u borbu na tržištu smartphone-a.
Predsjednik uprave Paytma, Vijay Shekhar Sharma, smatra da globalne tehnološke kompanije traže previše slobode: „Ako podaci o indijskim korisnicima ostanu u zemlji, znaćemo na koji se način koriste. Prema tome, ako je vaš biznis ovde, ako je vaše tržište ovde, ako su vaši korisnici ovde, neka i podaci ostanu u Indiji. U čemu je problem“.
Bez obzira na konačnu odluku indijske vlade u ovom pitanju, tržište će svakako biti sve veće. Anandan iz Googlea smatra da će Indija najkasnije do 2022. godine imati 800 miliona korisnika interneta.
„To znači da ćemo za tri do četiri godine imati više ljudi online nego Kina. Trenutno je samo 30 posto indijskog tržišta na internetu. Ona prava Indija kojoj treba internet i koja se može razviti zahvaljujući internetu, još nije online. Moglo bi se reći da je indijski internet na nultom danu„, kaže Rajan Anandan, operativni direktor Googlea za Indiju.