Prema istraživanje agencije DAN indijska industrija digitalnog oglašavanja će do 2020.g. da ima prosečni godišnji rast od 32% i vrednost ovog tržišta dostići će USD 2.96 milijardi, najviše zahvaljujući nižim troškovima prenosa podataka i veće zastupljenosti pametnih mobilnih uređaja.
Tržište digitalnog oglašavanja trenutno iznosi USD 1,28 milijardi i čini 15% ukupnih troškova oglašavanja. Očekuje se da će do 2020.g. ovaj udeo dostići 24%. Trenutno, ukupna indijska industrija oglašavanja iznosi USD 8,76 milijardi dolara, dok su predviđanja da će do 2020.g. vrednost dostići USD 12,1 milijardi, sa prosečnim godišnjim rastom od 12,5%.
Digitalna industrija oglašavanja raste tri puta brže od rasta klasičnog oglašavanja i svakako će biti važan medij u budućnosti. Mobilno oglašavanje će biti glavni pokretač jer sve veći broj stanovništva koristi mobilni internet, uključujući i ruralna područja. Dakle, iako je Indija jedina zemlja u kojoj svi mediji, uključujući televiziju i štampu, registruju rast, stopa rasta digitalnog sektora je veća od ostalih oblasti.
Trenutno, socijalni mediji imaju najveći udeo kod digitalnog oglašavanja (28%), zatim usluge pretrage (26%), sajtovi (21%) i video linkovi (19%). U ižveštaju se navodi da će segment video oglasa imati najviši prosečni rast om od 38% i da će do 2020.g. činiti 22% udela.
Posmatrano po kategorijama, najveća izdvajanja na digitalne oglase čini etrgovina sa 19% udela (u iznosu od USD 250 miliona), zatim sledi roba široke potrošnje (13%), telekomunikacioni proizvodi (12%), dok bankarstvo, finansijske usluge i osiguranje imaju 11% udela u digitalnom oglašavanju. Za razliku od globalnih tržišta, gde se ove godine očekuje da će digitalno oglašavanje da pretekne TV reklame, u Indiji tradicionalni mediji poput televizije i štampe još uvijek će imati dominantan uticaj na tržište oglašavanja.