Indijska organizacija za promociju trgovine organizuje 36. Indijski međunarodni sajam (IITF) u Nju Delhiju od 14. do 27. novembra 2016. godine. IITF je sajam koji predstavlja bitan temelj indijske trgovinske scene u poslednjih nekoliko godina.
IITF je najveći integrisani B2B (business to business) i B2C (business to consumer) sajam. Nastao je na indijskom subkontinentu, području široke potrošnje.
Temu IITF 2016 – „digitalna Indija“ – pokrenula je Vlada Indije u želji da Indiju pretvori u digitalnu zajednicu s ekonomijom znanja.
IITF je poznat po svojoj masovnosti – privlači široku lepezu indijskih i inostranih kompanija koje na sajmu predstavljaju svoje proizvode i usluge.
Ovaj međunarodni sajam ima poslovnu, društvenu, kulturnu i obrazovnu dimenziju. Na sajmu učestvuju posetioci i izlagači, mediji, marketing stručnjaci, društveni aktivisti, NVO – svi zajedno ostvaruju svoje ciljeve.
Prvih 5 dana sajma namenjeno je isključivo poslovanju, a ostatak će biti otvoren za javnost.
Prethodnom sajmu prisustvovalo je mnogo poslovnih ljudi, domaćih i iz inostranstva, bile su tu 283 strane kompanije iz 26 zemalja koje su predstavile svoje proizvode, 52 spoljnotrgovinske delegacije sa preko 400 predstavnika iz 47 zemalja širom sveta. Profil posetilaca obuhvatao je lidere u oblasti trgovine i industrije, strane zvaničnike, donosioce odluka, kreatore politike i kreatore javnog mnjenja. Veliki trgovci svake godine željno očekuju IITF. Tako, verujemo, očekuju i ovogodišnju manifestaciju.
Više detalja o ovom događaju možete naći na zvaničnoj web adresi sajma.
Radujemo se i poseti trgovinskih delegacija i posetilaca koji predstavljaju različite sektore srpske privrede. Pozivamo vas da posetite IITF 2016.
Ova manifestacija tokom godina prikazuje industrijski napredak Indije. Postala je značajna za promociju Indije kao zemlje koja je dostojna globalne trgovine i investicija, zemlje sa ogromnim potencijalnim tržištem od preko 1,2 milijarde ljudi.