Indijci čak oblikuju način korišćenja interneta, uključujući i središnu tačku Google poslovanja, pretragu.
„Novi korisnici radije razgovaraju internetom nego što kucaju, pa glasovne pretrage u Indiji rastu po stopi od 270 posto godišnje. Već imamo ‘video-first’ internet, a čini mi se da ćemo u Indiji stvoriti i prvi ‘voice-first’ internet“, kaže Anandan.
Ni indijski start-up-ovi ne miruju. Ola se prošle godine proširila na Australiju, Novi Zeland i Veliku Britaniju. „Indija je vrlo kompetitivno tržište.
Ako uspete u Indiji, uspećete bilo gde“, kaže Anand Shah, šef strateških inicijativa Ole.
Budući da Indija ima drugu najveću online-populaciju sveta, njihov je uticaj na usluge i te kako velik. Naime, za razliku od Kineza, Indijci koriste globalno popularne platforme i aplikacije.
„Indijci će uskoro biti najbrojnija nacija na Twitteru i Facebooku“, kaže Amitabh Kant, viši savetnik indijske vlade.
Izdavači bolivudske muzike i TV-serija uskoro će imati više pretplatnika na Youtube-u nego bilo koji drugi kanal na svetu.