Posle četvorogodišnje pravne bitke sa avio-kompanijom, jedan čovek je dobio Rs. 8.000 odštete (oko 100 evra) zbog oštećenja točka njegove putne torbe.
Čovek je tužio avio-kompaniju i dobio odštetu od Rs. 8.000 nakon što mu se polomio točak torbe koja je bila sa prijavljenim prtljagom. Čovek, identifikovan kao Rabi Kumar Padhi, vodio je pravnu bitku sa sudom za zaštitu potrošača četiri godine nakon što je bio nezadovoljan odgovorima aerodromskog osoblja na međunarodnom aerodromu Kempegovda u Bengaluru.
Sudije koje su saslušavale slučaj su navodno ukorile avio-kompaniju zbog nedostatka usluge i naredile da se klijentu isplati Rs. 5.000 kao nadoknada za prtljag i dodatnih Rs. 3.000 za svoje sudske troškove u roku od 45 dana.
Incident se dogodio 2017. godine, u julu, kada je Padhi putovao u Bengaluru iz Višakapatnama i prijavio svoju torbu. Ali kada je uzeo sa pokretne trake u KIA u Bengaluru, navodno je otkrio da nedostaje jedan od četiri točka na njegovoj torbi.
Prema izveštajima, Padhi je zatim podneo Izveštaj o imovinskim nepravilnostima, nazvan PIR, zemaljskom osoblju avio-kompanije u KIA. Predstavnici avio-kompanije stupili su u kontakt sa njim dva dana kasnije, kada je od njega zatraženo da oštećeni prtljag preda određenom prodavcu na popravku. Međutim, predstavnicima je navodno trebalo tri meseca da ponovo stupe u kontakt sa njim i rekli su mu i tada da se njegova torba za prtljag ne može popraviti jer prodavac ne poseduje rezervne delove.
Avio-kompanija je tada navodno ponudila da plati odštetu od Rs. 1.000 Padhiju, što je kasnije povećano na Rs. 3.000 kao potpuno i konačno poravnanje. Padhi je navodno bio nezadovoljan tromesečnim kašnjenjem u komunikaciji od osoblja avio-kompanije i poslao im je pravno obaveštenje nakon što se obratio dodatnoj komisiji za rešavanje potrošačkih sporova u Bangaloru Urban 2. u Shantinagaru sa žalbom protiv menadžera korisničke službe avio-kompanije.
Na saslušanjima koja su prva počela u novembru 2017., advokati osoblja avio-kompanije tvrdili su da je Padhijeva žalba neosnovana i tražili da se slučaj odbaci. Avio-kompanija je navodno rekla da je polomljeni točak zamenjen, ali da je u drugoj boji. Zbog toga je avio-kompanija promenila sve točkove torbe da bi mogli da budu iste boje.
Sudije su saslušale argumente obe strane i zaključile da iako putnik nije podneo račun kojim bi stavio svoje potraživanje od Rs. 20.000 za torbu, imao je pravo na Rs. 8.000 odštete jer je avio-kompaniji trebalo tri meseca da pronađe rešenje, a razlog za to nisu objasnili na sudu.