Zahvaljujući dvocifrenom rastu na tržištu skutera, Indija je postala najbitnije tržište dvotočkaša za japanskog automoto giganta u tekućoj fiskalnoj godini. Firma Honda
motorcikli i skuteri Indija (HMSI) u kvartalu od aprila do juna 2016.g. ostvarila je prodaju od 1,23 miliona vozila, 16% više nego što je bila prodaja na indonežanskom tržištu, oko 1,060.000 dvotočkaša.
Honda je u istom periodu prethodne godine prodala 1.01 milion vozila u Indiji dok je prodaja u Indoneziji bila 1.03 miliona. Zahvaljujući rastu prodaje, indijsko tržiste za Hondu čini 29% ukupne prodaje dvotočkaša u svetu.
Honda je drugi po veličini igrač na indijskom tržištu dvotočkaša, dok je šesta po veličini firma na tržištu motornih vozila sa 5% udela. Na tržištu dvotočkaša Honda ima 28% udela, tržište predvodi Hero MotoCorp sa 37% udela. U segmentu skutera, Honda je tržišni lider sa 59% udela, i upravo ovaj segment najviše doprinosi prodajnim rezultatima u Indiji.
HMSI je u junu povećao proizvodne kapacitete u fabrici skutera u državi Gudžarat za dodatnih 1,2 miliona jedinica godišnje. Cilj kompanije je ukupna prodaja od 5,4 miliona dvotočkaša u tekućoj godini, odnosno rast od 26% u poređenju sa 4,28 miliona iz prethodne godine.