Tvitovi premijera Indije Narendre Modija postali su globalni fenomen pa i ne čudi što je na ovoj mreži drugi najpopularniji političar, posle Donalda Trampa koga prati 42,8 miliona ljudi.
Uz Modija i njegove tvitove redovno je čak 36 miliona pratilaca, mahom Indijaca kojima se sviđa način na koji premijer ove zemlje komentariše dešavanja u zemlji i svetu. Tajna Modijeve popularnosti na Tviteru nalazi se u njegovim rečenicama koje piše a u kojima preovladavaju uglavnom sarkazam i ironija.
The way Rahul Baba is making statements with a dash of comedy in them, I think the TV show of Kapil Sharma may soon have to shut shop.
— Narendra Modi (@narendramodi) April 27, 2014
On tako polemiše sa drugima, komentariše zbivanja i na sjajan način se uklopio u moderno doba komunikacije putem društvenih mreža.
Shahzada has not got over his childhood days, which is why he can't see beyond balloons & toffees. Development is a non-issue for him.
— Narendra Modi (@narendramodi) April 15, 2014
Autori studije objavljene ove nedelje u časopisu „International Journal of Communication“ otkrili su da se Modi u oko 9.000 objavljenih tvitova bavi uglavnom temama kao što su kriket, Rahul Gandi (lider opozicije), zabava, sarkazam, korupcija, razvoj, strani skandali, hinduizam i na kraju, nauka i tehnologija.