Američki gigant je pripremio kratku listu lokacija za svoje prve maloprodajne objekte u Indiji, objavila je agencija Blumberg.
Prema izvorima upućenim u planove kompanije, Epl udvostručuje aktivnosti na najbrže rastućem tržištu pametnih telefona u svetu.
Američki gigant se usredsredio na nekoliko ekskluzivnih lokacija u Mumbaju i planira konačnu odluku da donese u narednih nekoliko nedelja, otkrio je Blumbergu neimenovani izvor.
Tojoti „krivi“ Amerikanci: Pao profit, iako su za tri meseca prodali preko 10 miliona vozila
Posmatrane lokacije uporedive su sa Eplovim lokacijama na njujorškoj Petoj aveniji, Ridžent stritu u Londonu ili Šanzelizeom u Parizu, tvrdi Blumbergov izvor.
Eplu nije bilo dozvoljeno da otvara radnje u toj zemlji jer nije ispunjavao zahteve o lokalnoj radnoj snazi, ali premešta proizvodnju u Indiju i pregovara sa vladom o širenju maloprodaje.
Kompanija čije je sedište u Kaliforniji muči se da nađe uporište u Indiji, gde su potrošači skloniji jeftinijim kineskim brendovima, kao što su Šaomi ili Vivo.
Direktor Epla Tim Kuk čvrsto je rešio da postigne napredak na ovom brzorastućem tržištu, naročito zato što Epl gubi tu bitku u Kini. „Indija je, dugoročno, za nas veoma važna“, kazao je Kuk prošle nedelje na predstavljanju finansijskog izveštaja kompanije.
Proizvodnja u Indiji takođe će omogućiti kompaniji da izbegne carinu od 20 procenata, što će njene artikle učiniti konkurentnijim.
(B92)