Samo dva dana nakon objavljivanja nove strategije otvorene platforme za razvoj putničkih automobila, firma „Tata Motors“ izjavila je da se povezala sa globalnim tehnološkim gigantom, firmom „Microsoft“, kako bi poboljšala svoja vozila i doživljaj vožnje u njima.
Nova platforma TAMO omogućiće indijskoj firmi da sarađuje sa brojnim tehnološkim kompanijama u izradi savremenih vozila visokotehnoloških mogućnosti. Ovo je deo strategije firme „Tata Motors“ u segmentu putničkih automobila da se zaštiti od konkurencije tehnoloških divova poput firmi „Google“ i „Uber“.
Guenter Butsček, direktor firme „Tata Motors“ izjavio je da će se koristiti mikrosoftove tehnologije za digitalizagiju vozila i povezivanje na Azur platformu koja će poboljšati sveukupni doživljaj vožnje ovih automobila. „Microsoft“ će svoju platformu bazirati na „inteligentnom oblaku“, veštačkoj inteligenciji (AI) i internetu stvari (IoT).
Druge svetski proizvođači automobila, uključujući Tojotu, Reno-Nisan i Ford takođe imaju sličnu tehnološku saradnju sa firmom „Microsoft“ radi razvoja tehnologije i novih proizvoda. Ali u Indiji, „Tata Motors“ je prva kompanija koja je ostvarila ovaj vid partnerstva.