Prema procenama, tržište digitalne trgovine u Indiji dostići će 30 milijardi evra do kraja 2017.g. Prema izveštaju Udruženja za internet i mobilne usluge i firme IMRB Kantar, digitalna trgovina u Indiji porasla je 30% i u decembru 2016.godine dostigla cifru od 23 milijarde evra. Očekivanja su da će do kraja decembra 2017.godine porasti za dodatnih 30,4 odsto.
Onlajn usluge plaćanja putovanja i dalje čini najveći deo indijskog tržišta e-trgovine, jer više od polovine ukupnih digitalnih transakcija u 2017.g., ukupne vrednosti 16.2 milijarde dolara se odnosi na ovaj segment. U odnosu na prethodnu godinu ovo je rast od 24% odnosno ostvarenih 13 milijardi dolara.
U 2015.g. ovo tržište vredelo je 8 milijardi dolara. U izveštaju se takođe navodi da bi plaćanje putem interneta u 2017.g. (za usluge TV, interneta, računa za telekomunikacije i
električnu energiju) trebalo da dostignu 1 milijardu evra u odnosu na 860 miliona evra iz
2016.g.
Druge onlajn usluge, koje uključuju elektronske rezervacije karata za predstave, onlajn prodaja robe, isporuka hrane, itd, dostići će vrednost od 626 miliona evra.