Digitalna trgovina u Indiji će do kraja 2017.g. dostići 30 milijardi evra

Foto: Pixabay.com/Pexels

Prema procenama, tržište digitalne trgovine u Indiji dostići će 30 milijardi evra do kraja 2017.g. Prema izveštaju Udruženja za internet i mobilne usluge i firme IMRB Kantar, digitalna trgovina u Indiji porasla je 30% i u decembru 2016.godine dostigla cifru od 23 milijarde evra. Očekivanja su da će do kraja decembra 2017.godine porasti za dodatnih 30,4 odsto.

Onlajn usluge plaćanja putovanja i dalje čini najveći deo indijskog tržišta e-trgovine, jer više od polovine ukupnih digitalnih transakcija u 2017.g., ukupne vrednosti 16.2 milijarde dolara se odnosi na ovaj segment. U odnosu na prethodnu godinu ovo je rast od 24% odnosno ostvarenih 13 milijardi dolara.

U 2015.g. ovo tržište vredelo je 8 milijardi dolara. U izveštaju se takođe navodi da bi plaćanje putem interneta u 2017.g. (za usluge TV, interneta, računa za telekomunikacije i
električnu energiju) trebalo da dostignu 1 milijardu evra u odnosu na 860 miliona evra iz
2016.g.

Druge onlajn usluge, koje uključuju elektronske rezervacije karata za predstave, onlajn prodaja robe, isporuka hrane, itd, dostići će vrednost od 626 miliona evra.

Prethodni tekstMinistar Ružić: Bliskija saradnja sa Indijom za bolju upravu
Sledeći tekstIkonu američke auto-industrije prave u Indiji

POSTAVI KOMENTAR

Molim upišite vaš komentar!
Upišite vaše ime