Indija će uskoro imati još oko 140 miliona korisnika interneta.
Rast tehnologije u Indiji je vrtoglav i sva je prilika da će se nastaviti.
Očekuje se da broj korisnika interneta u Indiji pređe 450 miliona do sredine ove godine, navodi „Economic Times“, pozivajući se na izveštaj Udruženja za internet i mobilne uređaje Indije (IAMAI). To je povećanje od oko 30 miliona ljudi za šest meseci, kaže se u Udruženju.
Iako je značajan broj ljudi u Indiji već na internetu, ostaje oko milijardu ljudi u zemlji bez internet konekcije, u ruralnim krajevima zemlje oko 17 odsto, navodi se u izveštaju. Premijer Indije Narendra Modi nedavno je najavio da planira da uvede pristupačnu brzu internet konekciju u 150.000 sela širom zemlje.
In India, 1,000 villages will become free internet hotspots: https://t.co/J2WnIV2fjI by @mistercharlie
— Civic Hub Africa (@civichubng) March 23, 2017
U poslednje vreme, digitalna ekonomija zemlje jača je nego ikada. Poraslo je korišćenje sistema digitalnog plaćanja, omogućeno plaćanje telefonom, postali dostupni „mobilni novčanici“.
Sav taj napredak podstakao je interesovanje mnogih zapadnih kompanija za indijsko tržište. Nedavno je Facebook objavio VhatsApp za biznis, aplikaciju koja je dizajnirana imajući u vidu Indiju, a Microsoft je predstavio Skipe Lite, verziju svog popularnog servisa optimizovanu za 2G brzine konekcije, koje se koriste u Indiji.