Japanska korporacija SoftBank veruje da će skladištenje električne energije u Indiji postati cenovno pristupačno u naredne 3-4 godine, čime bi se drastično povećala upotreba zelenih tehnologija, uključujući električna vozila.
Takođe, treba imati na umu mnogo veću prilagodljivost električnih vozila u odnosu na benzinske i dizel varijante. U naredne tri godine, elekrična vozila će se drastično promeniti i neće isključivo biti prisutna u luksuznom segmentu vozila već i u ostalim cenovnim kategorijama.
U ovom trenutku prodaje električnih vozila u Indiji je nešto niža u odnosu na neke druge
delove sveta. Prodaja je u fiskalnoj 2015-16.godini prodaje porasla 37,5% na ukupno
22.000 vozila, u poređenju sa 16.000 prodatih vozila u 2014-15.godini. Od ukupne brojke prodato je samo 2.000 automobila i drugih četvorotočkaša.
Prema nacionalnom planu eletro-mobilnosti i usvojenim subvencijama za proizvodnju električnih i hibridnih vozila (FAME), Vlada Indije želi da vidi 6 miliona električnih i hibridnih vozila na lokalnim putevima do 2020.godine. Vlada daje subvencije za proizvodnju električnih i hibridnih vozila u vrednosti od 450 dolara za dvotočkaše i oko 2,100 dolara za automobile, ali očekivanja su da će ova industrijska grana dugoročno postati rentabilna sama za sebe.
Prelazak na električna vozila će smanjiti zagađenost i potrebu za uvozom goriva. Ovo su bitne stavke imajući u vidu da Indija na uvoz energenata godišnje izdvaja 150 milijardi, dok su očekivanja da će ovi izdaci dostići 300 milijardi dolara do 2030. godine.
Indija trenutno iz uvoza pokriva 80% svojih potreba za naftom i 18% potreba za prirodnim gasom. U fiskalnoj 2015-16. godini uvoz nafte dostigao je 202 miliona tona.